Yamaha FZ-09 Forum banner
41 - 60 of 329 Posts
Hallo, mijn 2021 SP gaat op maandag 2 augustus naar Lextek in Exeter in Engeland als ontwikkelingsfiets. Ze zullen hem 5 dagen hebben, waarna er een uitlaat beschikbaar zal zijn voor de nieuwe MT van hen. Woolwich Racing is momenteel bezig met het kraken van de ECU. Ik zal Lextek vragen om de standaard uitlaat terug op mijn motor te zetten totdat de ECU gekraakt is, want ik wil geen slecht lopende motor. Op dit moment is hij geweldig en als je er mee cruiset, is hij uitstekend qua brandstofverbruik: 57 mijl per Britse gallon of 46,5 per Amerikaanse gallon. Als ik hem flink aanpak, haal ik nog steeds 45, dat is echt gas geven. Ik heb er 3100 mijl mee gereden, heb hem op 1 mei gekocht, ben er helemaal weg van, fantastische motor. Ik woon in Dorset, Zuid-Engeland, waar het allemaal bochtige wegen zijn, het is perfect. Ik vind de handling subliem, mijn broer heeft de standaard motor in tech black en eerlijk gezegd rijdt die ook echt goed en is voor het geld een koopje. Ik heb KTM overwogen, maar ik wilde de Yamaha-betrouwbaarheid en die prachtige crossplane krukas triple, hij heeft gewoon overal koppel. Ik heb ook een Ducati multistrada, die ik gewoon niet meer rijd omdat het verschrikkelijk is om te rijden in vergelijking met de mt09, het is een genot om er mee over landweggetjes te scheuren en door de bochten te vliegen of gewoon te cruisen en kort te schakelen naar de hoogste versnelling. Lextek zal dus zeer binnenkort een uitlaat beschikbaar hebben, waarschijnlijk uitkomend onder de rechter voetsteun.

Hoewel ik dol ben op de korte pijpen, is mijn enige zorg dat ze stom luidruchtig zullen zijn. Als je daadwerkelijk gaat zitten en de standaard uitlaat verwijdert, zul je zien waarom de huidige uitlaatopties zijn zoals ze zijn - er is daar beneden geen ruimte!

Uiteraard zijn Yoshimura en Mivv de mooiste uitlaten voor MT 09 2021.

Maar ik wacht en bekijk de geluidstest om te beslissen welke beter klinkt.

Ik wachtte op de pijl, maar ik vind het uiterlijk niet mooi.

Proost

Als er iemand in LA is, neem dan contact op met Graves Motorsports, ze hebben mogelijk een 21 MT-09 nodig om een uitlaat te ontwikkelen

Wacht maar af, want eind dit jaar brengt Austin Racing hun korte uitlaatsysteem uit voor de MT-09 uit 2021.
Ik heb contact met hen gehad en ook met Yoshi, zelfs Yoshi die al een prototype heeft gebouwd, vertelde me dat ze van plan zijn om tegen de zomer van volgend jaar in massaproductie te gaan.
Ik kan ook niet wachten, ik ken je gevoelens nu wel lol.

Vandaag de mijne besteld uit Italië... Compleet systeem met de optie om een katalysator toe te voegen wanneer je maar wilt (tegen extra kosten)... Het was in de aanbieding voor £590 verzonden.

41 - 60 of 329 Posts