Yamaha FZ-09 Forum banner
321 - 329 of 329 Posts
Ik heb de MIVV MX5, met/zonder de db killer. Ik denk dat de uitlaat veel te luid is. Heeft iemand suggesties voor iets anders dat ook een uitlaat onder de ophanging heeft en stiller is?
Ik overwoog de Mivv. Hoe is het met de DB killer, nog steeds te luid? Heb je er iets anders voor in de plaats gezet?

Heb onlangs een 2023 gekocht die werd geleverd met een volledig Dominator-systeem, wat praktisch gewoon een rechte pijp is. Was veel te luid, dus ik heb het verkocht en de originele teruggeplaatst. Ik heb veel geluk gehad met het vinden van goede uitlaatsystemen op AliExpress voor andere motoren, en ik vond deze voor de MT.

https://a.aliexpress.com/_mtSdb1i

Wat me hoop geeft dat het niet vreselijk luid zal zijn, is dat het een grote glaswol demper onder de motor heeft, en de slip-on heeft ook wat glaswol erin. Als dit te luid blijkt te zijn, zou de standaard opening van 51 mm aan het einde me in staat stellen een andere demper te plaatsen en waarschijnlijk het geluidsniveau te bereiken dat ik wil.

Het heeft ook de O2-sensor op de standaardlocatie, dus ik hoef geen omleiding te maken of een verlenging te kopen.

Duimen 😂

Kocht onlangs een 2023 die kwam met een volledig dominatorsysteem, wat praktisch gewoon een rechte pijp is. Was veel te luid, dus ik heb het verkocht en de originele teruggeplaatst. Ik heb veel geluk gehad met het vinden van goede uitlaatsystemen op aliexpress voor andere motoren, en ik vond deze voor de MT.

https://a.aliexpress.com/_mtSdb1i
Eigenlijk ziet dat er niet zo slecht uit voor een Chinesium-uitlaatdemper. De uitlaat ziet er een beetje te groot uit, maar ik denk dat ze gewoon probeerden Yamaha's MotoGP-uitlaat te kopiëren.

Bovendien kun je hem in verschillende afwerkingen en zelfs met verschillende merken krijgen! Hij kan zonder merk zijn en die achtertuin-spuitbuslook hebben voor die authentieke ghetto-stijl, of een geborstelde roestvrijstalen look met FireTorch- of iStunt Modify-branding, en alles daartussenin! LOL

Maar serieus... FireTorch, bro. Het moet FireTorch zijn.

Image

Eigenlijk ziet dat er niet zo slecht uit voor een Chinesium-uitlaatdemper. De uitlaat ziet er een beetje te groot uit, maar ik denk dat ze gewoon probeerden de MotoGP-uitlaat van Yamaha te kopiëren.

Bovendien kun je hem in verschillende afwerkingen en zelfs met verschillende merken krijgen! Hij kan zonder merk zijn en die achtertuin-spuitbuslook hebben voor die authentieke ghetto-stijl, of een geborstelde roestvrijstalen look met FireTorch- of iStunt Modify-branding, en alles daartussenin! LOL

Maar serieus... FireTorch, bro. Het moet FireTorch zijn.

View attachment 181172
Ik heb eerlijk gezegd best hoge verwachtingen, ik ben gegaan voor de ongebrandmerkte roestvrijstalen afwerking. De tip interesseert me niet zo, want ik kan hem verwisselen met elke 51 mm-uitlaatdemper die ik wil, maar het feit dat hij een grote glaspak-uitlaatdemper onder de motor heeft, waar de meeste uitlaten voor de MT alleen een pijp zijn, geeft me hoop dat hij te verdragen zal zijn.

Ik kijk ernaar uit om te zien hoe het zich verhoudt.

• Like
Reactions: MrMonoWheel
321 - 329 of 329 Posts