Het heeft een beetje stok hoog in de toeren, de 2e versnelling komt snel genoeg voor mij op, standaard met alle veiligheidsvoorzieningen aan. IMO voelt het eigenlijk sneller aan dan ik had verwacht als ik naar de snelheidsmeter of de camera kijk. Met het koppel dat het bij elke toerenstand heeft, reageert het alsof er iets is, in tegenstelling tot een gsxr 750 die gewoon vermogen opbouwt tot de top en stiekem snel is. Veel langzame motoren zijn stiekem snel. Het gebrek aan koppel in een kleine inline vier vind ik fijner in de bochten en kan hem gewoon in de 2e of 3e versnelling zetten en ongeveer 200 km/u doen. Ik heb er al een tijdje niet meer op gereden, maar ik denk niet dat iemand teleurgesteld zal zijn over de 120 pk die niet snel zijn. De volledig kuipende sportmotoren zijn allemaal hetzelfde en krijgen er 2 als dat je ding is. Ik zou misschien nog een keer op een gebruikte s1000rr kunnen rijden, mijn oude hayabusa kan van onderaf trekken, maar het is allemaal verkeerd, voeten te hoog en dan te veel rek naar de sturen. Het is op een bepaalde manier geen slechte thread, zelfs als de op niet echt is, neem ik aan, en gewoon trollt. Misschien ben ik het. Maar de eerste testrit stapte ik van de motor bij de dealer en zei dat hij niet erg snel was. Ik kreeg de motor om te testen in het weekend, ook al had ik al besloten hem te kopen voor een testrit. Het is waarschijnlijk de beste racemotor die ik ooit heb gehad en nu ik weet hoe deze motor kan rijden, gebruik ik hem als leidraad voor hoe ik mijn andere motoren kan laten rijden of kan verwachten. Hij past als een handschoen, direct uit de doos, gewoon perfect, doet wat je verwacht en meer. Ik kon niet eens langer dan 30 minuten op een motor, goldwing of dirtbike blijven zitten zonder extreme pijn in mijn schouderblad. Ik kan de 24sp minstens een uur rijden en hem op cruise zetten, me uitrekken en nog een stukje doorgaan. De motor heeft me eigenlijk weer teruggebracht naar racemotoren en ik was de interesse kwijtgeraakt met pijn op mijn goldwing, hogere sturen, rugleuning, rijder en passagier, alle mods. Als ik hard rijd zoals toen ik jonger was, heb ik ongeveer 20 minuten. Dat is veel, sorry, ik controleer mijn autocorrectie niet. Fijne dag, ik ga de bush in op mijn crf300, waarschijnlijk de langzaamste motor die ik ooit heb gereden. Ik heb een 110 scooter en klx140 voelt responsiever aan, maar het is gewoon zo stressvrij, zo gemakkelijk om hem in elke bocht terug te zetten, gewoon zoveel plezier met alle verschillende soorten motoren.